Minden kedves érdeklődőt köszöntök oldalamon!

Az általam készített gyöngyékszerekről találtok itt képeket, melyek egyediek, személyreszabottak, jó minőségűek és limitált számban kézzel készülnek. Megrendelésre készítem őket, kivételt képeznek a mintadarabok. Ha Neked egyedi igényeid vannak a tervezést, vagy az elkészítéshez felhasználandó anyagokat illetően, akkor bízton állíthatom, hogy olyan lesz a végeredmény amilyet Te szeretnél.

Légy egyedi, lepd meg magad, vagy ismerősöd egy szemkápráztató ékszerrel, s biztos lehetsz benne, hogy a hatás nem marad el. Mikor mások a megszokott, ezerszámra gyártott ékszerekben tündökölnek, Te majd ott ragyogsz egymagad ezer rádszegeződő szempár előtt!!!

Kipécéztek

Hajni és Mona is kipécézett magának. Nagyon megtisztelő számomra mivel én inkább csak olvasni szoktam a blogokat és elég ritkán írok bárkinek is. De természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem tartom nagyra a munkáitokat, inkább csak amolyan "csendesebb" típus vagyok.

Ma gondoltam már ideje erőt vennem magamon és elkezdtem nézelődni kit is választhatnék.... de hát már mindenkinek van legalább 1 ha nem több "kipécézettje", így hát úgy döntöttem, nem választok senkit vagy talán jobb megközelítés: az én választottjaim a "gyöngyös lányok":)))

Remélem senki nem haragszik meg rám ezért.

Természetesen nem akarok ám minden szabály alól kibújni, ezért a 7 dolgot én is leírom.

1. A mai napig imádom a plüss álatokat, amiket gyűjtők is.
2. Szenvedélyem a fantasy mind könyvben, mind a valóságban.
3. Nem iszom, nem dohányzom, de a csoki szenvedély engem sem került el.... ami meg is látszik ha elengedem a gyeplőt..:) :(
4. Minden szilveszterkor megfogadom, hogy lefogyok, de eddig még sosem sikerült maximálisan. (Jo-jo...)
5. 1 éve érdekel és foglalkozom az önmegismeréssel. Ami által úgy vélem jobb ember lettem és kitárult a világ. Most már csak merni kell felfedezni. (Na ez még nem megy... de dolgozunk rajta! )
6. Imádok korcsolyázni, de pár éve egy esést követően megsérült a bal térdem ami miatt az utobbi időben nem voltam jégen.
Nagyon hiányzik:(((
7. A családom és a barátaim nagyon fontosak az életemben értük bármit megtennék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése